Oud Papier

vuilniswagen

Maandelijks wordt er binnen de zwemvereniging, net als bij veel andere verenigingen, oud papier opgehaald in Zaltbommel. Dit gebeurt in samenwerking met de AVRI. De vereniging krijgt hiervoor een vergoeding van de gemeente. Dit levert de vereniging best veel op, dus we doen ons uiterste best om genoeg vrijwilligers bij elkaar te hebben om dit elk jaar vol te kunnen blijven houden en de belasting per persoon zoveel mogelijk te spreiden. Dit leidt er uiteindelijk toe dat we de contributie nog altijd zo laag kunnen houden als dat het nu is.

Om mee te kunnen helpen met oud papier ophalen moet je minimaal 18 jaar oud zijn. Het ophalen is meestal op dinsdagavond vanaf 18:00u en duurt een paar uur. Normaal gesproken kom je maximaal 2x per jaar aan de beurt om oud papier op te halen, dus heel vaak is het niet.

Er zijn ook veiligheidsmaatregelen die in acht worden genomen. Deze zijn hier te downloaden. Wat meer achtergrond informatie hier en hier. Ook is er een instructie beschikbaar over wat te doen met los papier. De straten waarin we lopen vind je hier.

Het schema voor 2013 is hier te downloaden. Het ophalen van oud papier wordt binnen de vereniging gecoördineerd door Piet den Breejen. Wil je de vereniging ook helpen door mee te helpen oud papier op te halen? Daar zouden we erg mee geholpen zijn! Laat het ons even weten en we zorgen dat je ook in het schema wordt opgenomen.

Mail voor vragen of opmerking over oud papier naar oudpapier@zv-zaltbommel.nl

Piet den Breejen