Nacht van Zaltbommel – 26 / 27 januari 2024

Ook in 2024 zwemmen we weer een nacht lang baantjes voor het goede doel: dit jaar zal de opbrengst gebruikt worden om sporten in de Sportwaard voor mensen met een beperking te ondersteunen.

Denk hierbij aan extra opleiding voor trainers, zodat zij de doelgroep zo goed mogelijk kunnen begeleiden bij het sporten, of om het uniek sporten certificaat te halen. Niet alleen onze eigen vereniging profiteert hiervan, maar ook andere verenigingen binnen de Sportwaard.

Hoe gaat het in zijn werk?

Op 26 januari om 19:00 zal het startschot worden gegeven en beginnen we met zwemmen. Je kan je op twee manieren inschrijven:

• Als team: samen met een of meerdere andere zwemmers zwem je samen om en om de hele nacht door
  • Individueel: je geeft je op om één uur, of 2 uur etc. te komen zwemmen

Inschrijfgeld is minimaal 10 euro per persoon, maar meer mag natuurlijk altijd. Dus laat je bijvoorbeeld sponseren door je ouders, opa of oma, vrienden, kennissen …

De 5 personen/teams die het meeste sponsorgeld ophalen of de meest bijzondere prestatie leveren vallen in de prijzen!

Op 27 januari om 07:00 zal het eindschot klinken en gaan we met zijn allen nog lekker ontbijten in de Sportwaard. Geef bij je aanmelding even aan of je gebruik wil maken van het ontbijt.

Hoe kan ik me opgeven om mee te zwemmen?

Inschrijven doe je door een mail te sturen naar: nvz@zv-zaltbommel.nl

Geef daarbij de volgende gegevens door:

• je naam
  • e-mailadres
  • telefoonnummer
  • op welk tijdstip je graag willen zwemmen en hoe lang
  • doneer het inschrijfgeld van minimaal 10 euro per persoon via de onderstaande QR-code
  • vorm je een team geef dan ook de teamnaam aan en als het kan de namen van de andere zwemmers
  • indien je meedoet aan het ontbijt op zaterdagmorgen geef dat dan ook even door

Kan ik ook doneren zonder te zwemmen?

Natuurlijk kan dat! Graag zelfs. Doneren kan via de QR-code hieronder. Let op: scan deze met een QR app en niet met je bank app.

Kan ik helpen met de organisatie van de Nacht van Zaltbommel?

Wil je bij de voorbereidingen helpen of tijdens de nacht zelf, dan horen we dat graag! Dit kan via nvz@zv-zaltbommel.nl

Inschrijven kan via nvz@zv-zaltbommel.nl

Nacht van Zaltbommel – editie 2: 27 / 28 januari 2023

Vorig jaar zwommen we een nacht lang voor het dierenopvangtehuis De Bommelerwaard. Dit bracht het mooie bedrag van 1300 euro op. Stichting Dierenlot verhoogde dat bedrag met nog eens 1250 euro. Van deze 2550 euro hebben we dozen vol krab- en klimpalen voor de katten en weersbestendige hondenhokken gekocht.

Nacht van Zaltbommel – editie 1: 26 / 27 november 2021

De eerste editie van de Nacht van Zaltbommel vond plaats op 26 november 2021 in het net geopende zwembad De Sportwaard. Deze eerste editie was een 24-uurs marathon. Er werd gezwommen voor de Maarten van der Weijdenstichting, die op zaterdagmorgen zelf de cheque ter waarde van ruim 9.000 euro op kwam halen.