ZV Zaltbommel  is op 1 april 1964 opgericht en bestaat dus al meer dan 50 jaar!

We hebben 3 groepen zwemmers, waarbij het niveau wisselt van de jongste beginnertjes tot toppers die meedoen aan de Gelderse en Nederlandse kampioenschappen.

De trainingen vinden op maandag- woensdag- en vrijdagavond plaats in zwembad De Sportwaard in Zaltbommel.

Voor de senioren is er de trimploeg. Deze groep is er voor zwemmers, die van rustig baantjes zwemmen en gezelligheid houden, maar ook voor de zwemmers die na hun sportieve carrière nog steeds even lekker door willen zwemmen. De trimploeg zwemt 2x per week (maandag en woensdag).

Als je geïnteresseerd bent in de vereniging overweeg dan om lid te worden (of uw kind lid te maken). Check dan de pagina lid worden voor meer informatie of kom gewoon een keertje langs om te kijken tijdens de trainingen. We zijn ook altijd op zoek naar sponsors, vrijwilligers en ondersteunende leden.